fannyelse.reismee.nl

EINDELIJK

Hier zijn we nog ne keer met eindelijk goed nieuws deze keer,het rijbewijs is deze morgen verkregen yes yes yes.Gedaan met afvragen wat gaan we morgen doen,hoe gaan we er geraken....je kunt wel zeggen zonder auto is dat zo ambetant nee maar wel onvoorbereid en als je wat in een groot stad zit zoals Malaga niet nee.Daar heb je genoeg te doen en kun overal geraken op een doenbare tijd,maar wij zitten echt in het hol van pluto,voorbeeld voor in Malaga te geraken ben je per rit 2 uur kwijt eerst naar Nerja met bus dan overstappen en dan richting Malaga 1u15 min en dan nog terug.dan dachten we we blijven in Malaga 2 dagen maar hoe het komt weet ik niet maar onder de 100 euro per nacht mocht je content zijn dat je iets had.Dus was ook geen optie dan ook eens beginnen te zoeken om zondag in Sevilla te geraken geboekt en betaalt voor 2 nachten.Eerste optie via blabla car iemand gevonden die via Malaga vertrok dus ook eerst van hier via nerja naar Malaga gepakt en gezakt deze x of via trein vanuit Malaga rit van 3 uur dan gingen we moeten zien om in Conil de la frontera te geraken om dan terug in Malaga te eindigen.Dus waren we eigenlijk constant aan het denken hoe of wat en dus nog niet veel kunnen genieten van onze verlof.Zelfs gekeken om vlucht te boeken terug naar huis.Maar allemaal niet meer nodig we hebben een autoken in ons bezit nadat we het rijbewijs hadden deze morgen hup den tocht richting Malaga en om een lang verhaal kort te maken hebben we enkele bureaus gedaan in en rond trein station voor 10 dagen nog een auto hebben we prijzen gekregen begonnen aan 340,440,750,530 om te eindigen met 270 euro dus mensen shoppen word beloond e.Dan hebben we nog wat Malaga bezocht om dan met autoken naar Frigiliana te rijden wat een luxe.Morgen hebben we besloten om te rijden naar Cordoba,Granada hebben we spijtig genoeg moeten laten vallen dit gingen we normaal vandaag doen maar door de omstandigheden niet gelukt.Nu kunnen we gelukkige nog een 10 tal daagskes genieten.