fannyelse.reismee.nl

Laatste Sevilla

Laatste dagje Sevilla starten we met een bezoekje aan het koninglijk paleis real alcazar.Was ook weer indrukwekend om te doen zowel het paleis als de tuin,mooie historische kamers ook hebben we gebruik gemaakt van de audio guide zo krijg je wel overal beetje een uitleg was wel in het engels.Echt de moeite om te doen.Bij de samen vatting van gisteren was ik vergeten te vertellen dat we ook metropol parasol hebben bezocht dit is een hele grote houten constructie ik denk de grootste van de wereld,mooi vond ik het niet ma ja we hebben het gezien e.Na real alcazar zijn we eens het stad in getrokken en wat de winkel straat afgestapt en ja kheb mij een broeksken van adidas gekocht.Daarna zijn we richting onze b&b getrokken om ons wat op te frissen want om 19u hadden we geboekt om een flaminco show bij te wonen.Was in een klein zaaltje achteraf gezien maar goed ook zo maakte het een intiemere sfeer en de show opzicht was wel zeker de moeite om te zien,een gitarist een vrouwelijke en mannelijke zang duo en 2 danseressen en 1 ne danser.Was echt de moeite om te zien amaai die kunnen zo hun emotie tonen met hun lichaam en zo een uithouding hoe die trappelen met hun voeten.Jammer genoeg mochten we niet filmen noch foto trekken.Daarna zijn we nog de sfeer gaan opsnuiven in het stads gedeelte nog een lekkere tapa gegeten en zo ond laatste avondje Sevilla geeindigd,Sevilla je was top.