fannyelse.reismee.nl

conil de la frontera

Vandaag op tijd vertrokken richting kust namelijk conil de la frontera,de rit was om en bij de 2u30 rijden alles verliep vlotjes.Hier zijn we een aantal jaren terug ook eens geweest en waren toen mega content van dit hotel,ook zegt het veel dat dit hotel het eerste is in ons 21jaar van samen reizen dat we een 2 maal bezoeken.Het eten vonden we toen heel lekker ook de constructie en inrichting zijn ons ding en ook ligt het direct aan het strand.Ook was het toen hier heel rustig.Toen we hier aan kwamen vandaag hadden we het gevoel dat het hotel nog altijd een toppertje was,we checkten in maar moesten nog een uurtje wachten voor we in de kamer konden zijn.Dan maar een wandelingsken aan strand maar wat we direct opmerkten...pff der was hier toch wel wat meer veel meer volk dan een aantal jaren geleden,het toerisme heeft hier een serieuze boost gekregen.Toen we vroeger overdag kwamen wandelen zag je heel weinig volk op strand nu is het wat anders.Daarna terug naar het hotel “kamerken” op en wow “kamerken” we hebben hier gewoon een familie kamer gekregen met een mega terras en zee zicht olapaula.Zo dan maar richting zwembadje en de 5 komende dagen relax.

Dorien

Het is daar ferm genieten precies! Nog veel plezier!

Annick

Groot gelijk dames. De boog moet niet altijd gespannen staan é. ???⛱??