fannyelse.reismee.nl

FUCK,miljaarde e

Wat begon het goed ons vertrek dagje.

Om 6u45 namen we het treintje richting luchthaven zaventem,een uurtje later waren we aan gekomen.

Alles verliep vlotjes het inchecken,beetje wachten aan de gate onze vlucht prima.

Tot ik mijn papier nam van de firma voor onze huur auto,ik begon te lezen tot ik zag staan bij het ophalen van de wagen nodig “rijbewijs” FUCK ik ben mijn rijbewijs vergeten en nu?? Dan moesten we nog een uur vliegen,pff langste vlucht van mijn leven.Aan de balie het probleem uitgelegd,ook een telefoon met de firma maar nee geen rijbewijs geen auto.Eerst zien om in frigliana te geraken is een uur rijden dus ja met taxi tot hier dan maar.We verblijven hier 5 dagen en gingen verschillende steden bezoeken van hieruit.Hopelijk is onze redder in nood ons Marijke die gaat mijn rijbewijs thuis halen en met prior opsturen en hopen dat we tenlaatste binnen 2 dagen mijn rijbewijs hebben en dat we onze reis kunnen verder zetten,slechtste geval is de rest van de reis enkel in malaga verblijven en al de rest te cancelen.


Reacties

Reacties

Marijke

Moest ik nog genoeg congé hebben en veel geld, ik boekte direct een vlucht om het jullie persoonlijk af te geven ☺️
Have fun ❤️ Xxx

Dorine

Heel spijtige zaak ,maar komt allemaal goed,je kan er ene meer drinken je moet niet rijden ?

patje

Ook tegegekomen in Tenerife enkele jaren geleden. Katrien had gelukkig rijbewijs mee...ikke stout geweest en idd gereden. Allez hopelijk een relaxe, probleemloze reis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!