fannyelse.reismee.nl

Sevilla

Om 7u30 vertrokken voor een korte rit richting Sevilla stad,zondag morgend en weinig verkeer tof om zo te rijden.Auto geparkeerd in een parking voor 2 dagen ook heel dicht bij de b&b waar we pas om 13u kunnen in checken.Dus kunnen we Sevilla al wat ontdekken.Eerst doen we plaza espana aan is een prachtig plein met midden in een fontijn,heel mooi.Via het stadspark komen we richting het centrum uit waar we wat volk bijeen zien staan en waar er een 7 tal mensen met danseres een kleine flaminco show aan het geven zijn wauw zo intens dat da is,daarmee hebben we ook besloten om zeker een flamenco show te gaan bekijken.Dan zijn we naar onze b&b getrokken van buiten uit merk je niet eens dat dat dit een b@b is maar eenmaal de poort open echt de max eerst een patio zoals ze hier zeggen met rond om een 6 tal kleine appartementen echt tof.In gecheckt met een paar antwoorden van welke flaminco show,waar een fiets huren wat zeker doen,en hup wij weer weg.Eerst de show gaan vast leggen deze is voor maandag avond deze avond alles uit verkocht, dan fietje gaan huren bij een toffe pee nen pakistaan die zelfs beetje nederlands sprak.Met de fiets stad door kruist en langs de rivier een tochtje gedaan was heel tof.Om een uur of 19u waren we terug in de b&b ons wat verfrist want het was warm geweest.Dan zijn we tapa gaan eten had ik ergens via een recentie gevonden en was hier zelfs om de hoek,heel lekker gegeten in totaal 5 glazen wijn nen cola en 5 tal tapa maar waren wel grote porties alles samen nog geen 30 euro als je dit eet in Belgie lig je zeker aan het dubbele.Daarna richting ons bedje waren beide pomp af. Eerst dag Sevilla was mega positief echt mooie toffe stad.

Patje

Pompaf terara...????????geniet maar verder. Gr